Re: Co to jest Fuzzy Logic

Autor: alexwin (alexwin_at_interia.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 17:44:04 MET

Witam,

> Co wiecej, moge Pana zapewnic, ze wszystkie zadania i problemy
> lingwistyczne, ktore zdola Pan wymyslec i postawic, zostaly juz
> rozwiazane i gotowe narzedzia sa dostepne.

To bardzo dobra wiadomosc. Jutro obwieszcze ja na Uniwersytecie. Po cholere
maja utrzymywac cale instytuty lingwistyczne skoro Pan twierdzi, ze
jezykoznawstwo jakim oni sie tam zajmuja jest juz martwe.
Profesorow wysle sie na zasluzona emeryture, a mlodych naukowcow przyuczy
sie do obslugi tych superkomputerow, o ktorych Pan pisze. Zaoszczedzone
pieniadze przeznaczy sie na sluzbe zdrowia, albo inne potrzebne wydatki.

pozdrawiam
alexwin