Re: TX, VX i inne ...

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 23:03:54 MET

On Fri, 9 Mar 2001 16:01:13 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_io.gliwice.pl> wrote:

>To dalej -- i co z tego, skoro jest cišgle wolniejszym chipsetem od tego
>prymitywnego BX? Masz AGPx4, masz UDMA66/100, masz parę innych drobiazgów
>i cišgle jestes w lesie.
Piesze jakby Via byla 2x wolniejsza od BXa.
... albo bronisz sie rozpaczlliwie ;-)
(zartowalem)

>Tak. I jesli użyjesz karty, która działa poprawnie na AGP=89MHz (czyli
>większosć), to wada BXa przestaje być istotna.
Tym nie mniej chipset nie jest w stanie spelnic warunkow specyfikacji.

>Tylko jak wyżej -- jest wolniej. I to zarówno w kwestii transferów
>pamięciowych, jak i z dysków. Tzn. mam w domu Abity BH6 (staroć jak pewnie
>wiesz) oraz BF6. Oba na BX. Żaden nie ma U66. Dyski to Quantum CR, IBM
Wiesz - te plyty to w swojej klasie nie maja sobie rownych.

Pozdrawiam
GLide

PS. Tak sie tylko czepiam - sam mam BH6 ;-)