Rodzaje CDFS

Autor: Marcin Góra (vader_at_fanthom.math.put.poznan.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 23:01:27 MET

Witam !

Niedawno kupilem nagrywarke i interesuje sie systemami plikow na CD.
Do nagrywania uzywm NERO. Kazdy kto jest nieco bardziej zaawansowany w
wypalaniu plyt niz ja (czyli wiekszosc :))) wie ze mozna tam wybrac np. MODE
1, MODE 2 XA. Nie jest jednak dokladnie wyjasnione czym one sie rozna, tak
sczegolowo. Informacje MODE 2 XA jest uzywana przez format VIDEO CD i ze
starsze czytniki maja z tym problem uwazam za niewystarczajaca.

Chcialbym tez wiedziec co to jest obszar LEAD IN i LEAD OUT, co sie w nim
znajduje itp.

Jezeli ktos ma jakies materialy poswiecone tej tematyce to bardzo prosze o
wyslanie mi ich na priv'a, moga byc po polsku lub angielsku. Bede rowniez
wdzieczy za podanie adresow stron poswieconych tematowi zapisu na CD.

Marcin