Re: Div'x vs Celeron 600MHz :(

Autor: rainbird_at_poczta.fm
Data: Fri 09 Mar 2001 - 09:41:55 MET

scisorro_at_poczta.onet.pl wrote:
> Witam,
> mojemu koledze na celeronie 600,128 ram, rivaTNT2m64 (a później s3 savage 4)
> div'xy skacza jak francuska żaba. Pod zmyllenium jest strasznie. POprawiło się
> pod win98 SE ale daleej jest lipa straszna. Chodzi prawie tak jeak na moim
> wypasionym K6 233,64ram, videoo 4mB zDVD + voodooII.
> Już takich rzeczy próbowaliśmy że włos sie na głowie jeży na samo wspomnienie.
> Wymiana grafiki, płyty, pamięci, cd'ka,dysku, taśm, sterowników ze starszych na
> nowsze i abarotna. Tylko procek cały czas ten sam. Nie mam już inwencji.
> [...]

A Mam dokladnie ten sam problem!!! Niedawno o tym pisalem. Celeron 633, plyta procomp bvc3a, 64 mb, i ta nieszczesna riva 32 mb. Co najgorsze, niekiedy cholerze udaje sie uruchomic ten sam film bez awari, by poi chwili juz oglupiec i skakac. Niedawno ktos pisal o problemach z cdromem LG 52 max (tez mam takiego). Czy to nie jego wina?
   Tak wogole to nie ma logiki. Mocno skompresowane filmy (Fight Club, dobra wersja 60 sek) chodza bez problemu, a takie kwachy (pod wzgledem kompresji) jak zabojcy, lub stara wersja 60 sek sie tna. Jeden wielki shit. Nie pomoglo tez, uruchamianie XVidem. Zadnej poprawy.

> --

  pozdrawiam
    rav
   Press any key to continue or any other key to quit