Div'x vs Celeron 600MHz :(

Autor: scisorro_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 07 Mar 2001 - 19:07:32 MET

Witam,
mojemu koledze na celeronie 600,128 ram, rivaTNT2m64 (a później s3 savage 4)
div'xy skacza jak francuska żaba. Pod zmyllenium jest strasznie. POprawiło się
pod win98 SE ale daleej jest lipa straszna. Chodzi prawie tak jeak na moim
wypasionym K6 233,64ram, videoo 4mB zDVD + voodooII.
Już takich rzeczy próbowaliśmy że włos sie na głowie jeży na samo wspomnienie.
Wymiana grafiki, płyty, pamięci, cd'ka,dysku, taśm, sterowników ze starszych na
nowsze i abarotna. Tylko procek cały czas ten sam. Nie mam już inwencji.
Pomóżcie!
Michal