Re: Div'x vs Celeron 600MHz :(

Autor: Vetch (no_at_e.mail.available)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 11:15:53 MET

Hej !

Użytkownik <rainbird_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> A Mam dokladnie ten sam problem!!! Niedawno o tym pisalem. Celeron
633, plyta procomp bvc3a, 64 mb, i ta nieszczesna riva 32 mb. Co najgorsze,
niekiedy cholerze udaje sie uruchomic ten sam film bez awari, by poi chwili
juz oglupiec i skakac. Niedawno ktos pisal o problemach z cdromem LG 52 max
(tez mam takiego). Czy to nie jego wina?

zaraz, zaraz - a czy zrobiłeś coś tak oczywistego jak skopiowanie pliku avi
na dysk twardy ?
LG to jedne z najgorszych CD-ROM'ów - czytają płyty z błędami - bez
korekcji.
Następna sprawa to sprawdzenie czy nie ma w systemie zainstalowanych jakichś
monitorów antywirusowych, programów rezydentnych, etc...
No i nowe sterowniki do karty grafiki, directx8, kodeki DivX 3.20, etc...

> Tak wogole to nie ma logiki. Mocno skompresowane filmy (Fight Club,
dobra wersja 60 sek) chodza bez problemu, a takie kwachy (pod wzgledem
kompresji) jak zabojcy, lub stara wersja 60 sek sie tna. Jeden wielki shit.
Nie pomoglo tez, uruchamianie XVidem.

bo to problem sprzętowy ;-)
Przeinstalowywałeś system ?

--