Re: UWAGA OSZUST!!! (ale wtopa)

Autor: HubertB (hubertbilski_at_ofi.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 10:29:24 MET

Użytkownik Tomasz Wasilewski <tomasz_at_wp.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:98a6vn$me9$1_at_h1.uw.edu.pl...

> Ha, spieprzyles sprawe. Jak zaplacisz za paczke, mozesz ja w obecnosci
> urzedniczki pocztowej otworzyc i jesli zawartos Ci nie odpowiada, to
> zwarcasz paczke o urzedniczka oddaje Ci kase i odsyla paczke nadawcy
> (obciaza Cie jedynie kosztami pobrania). Zawsze, jak kupuje cos na allegro
> to postepuje w ten sposob. Nie moga Ci tego odmowic, jak beda marudzic, to
> wolaj kierownika.

no sorry, o tym to ja wiedziałem, ale urzędnicy absolutnie nie chcieli tego
zrobić o czym piszesz,
na tym bedę opierał swoją rekalmację wzgl. Poczty Polskiej (mam odp.
"paragrafy" z odp. ustawy)
pomoga mi żona prawnik (polecam każdemu taką żonę!)
pozdr.

hubertbilski_at_ofi.pl