Re: UWAGA OSZUST!!! (ale wtopa)

Autor: Tomasz Wasilewski (tomasz_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 11:09:02 MET

Użytkownik "HubertB" <hubertbilski_at_ofi.pl> napisał w wiadomości
> no sorry, o tym to ja wiedziałem, ale urzędnicy absolutnie nie chcieli
tego
> zrobić o czym piszesz,
> na tym bedę opierał swoją rekalmację wzgl. Poczty Polskiej (mam odp.
> "paragrafy" z odp. ustawy)
> pomoga mi żona prawnik (polecam każdemu taką żonę!)
> pozdr.

Trzeba bylo sie lepiej klocic, postraszyc ich troche albo nie odbierac
paczki.
Jak pierwszy raz odbieralem paczke na poczcie to tez mialem takie klopoty.
Na szczescie po malej klotni z kierownikiem i przegladnieciu jakis tak
regulamonow przyznal mi racje. Nastepnym razem nie bylo zadnych klopotow.

Pozdro.
Tomasz