Re: UWAGA OSZUST!!! (ale wtopa)

Autor: Tomasz Wasilewski (tomasz_at_wp.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 10:15:28 MET

Użytkownik "HubertB" <hubertbilski_at_ofi.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich,
>
> padłem ofiarą (ale wtopa) oszusta z TARNOWA (wszystko na to wskazuje) -
> szpula.fm_at_interia.pl, który na aukcji allegro sprzedawał PIII800 po
550PLN.
> Wczoraj odebrałem paczkę z... gazetami. Poszukuję osób oszukanych w ten
sam
> sposób ("miał" gość tych procesorów 20szt.).
<ciach>

Ha, spieprzyles sprawe. Jak zaplacisz za paczke, mozesz ja w obecnosci
urzedniczki pocztowej otworzyc i jesli zawartos Ci nie odpowiada, to
zwarcasz paczke o urzedniczka oddaje Ci kase i odsyla paczke nadawcy
(obciaza Cie jedynie kosztami pobrania). Zawsze, jak kupuje cos na allegro
to postepuje w ten sposob. Nie moga Ci tego odmowic, jak beda marudzic, to
wolaj kierownika.

Pozdrawiam
Tomasz