Re: ASUS 50x

Autor: Konrad 'Wild_Vise' Sobczak (kon_sob_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 10:30:30 MET

Krzysztof Kucharski napisał(a) w wiadomości:

>na analogie z uP Intela i AMD:
>może intelki są wolniejsze ;->, może nie wydzielają tyle ciepła :-), może

>droższe, ale za to _ZERO_ problemów. Działają stabilnie i besproblemowo,
nie
>wymagają łatek, patchy itp patentów.

a tu sobie pozwole na nie zgodzenie sie - to ja sobie wole zainstalowac
jedna dwie latki (i bez kitow typu - nie wiadomo jakie - wiadomo... albo
wystarczy sie zapytac) i robic przy tym 10 minut i miec 200 zeta w kieszeni
i szybszy procesor - w koncu czy to wina via albo AMD ze stary sojusz
M$/Intel nadal dziala?