ABIT BE6-II + SEAGATE Barracuda ATA II

Autor: Zgred (jsobotka_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 22:37:33 MET

Czołem grupowicze.

Mam płytę Abita BE6-II v1.2 z HPT 370,do której podłączyłem dysk Seagate Barracuda ATA II (udma 66). Problem w tym że przy takiej konfiguracji dysk nie chce pracować w trybie ata 66 (przy starcie komputera wszystko rusza normalnie natomiast po restarcie kompa i przy ponownej próbie wczytania osa pisze mi "nieprawidłowy dysk". Zaznaczam że do łączenia kontrolerem HPT370 użyłem kabla 80-żyłowgo, ustawienia w biosie ok, dysk ma włączoną obsługe ata 66,systemy Win 98 i W2k . Starszy dysk Quantum 8.4 GB również ata 66 chodził bez problemów.
Za wszelką pomoc wielkie dzięki.
Wyslano poprzez Fastnews - www.com.pl. Archiwum usenet.
Szukaj, czytaj, dyskutuj w http://www.com.pl