UWAGA OSZUST!!! (ale wtopa)

Autor: HubertB (hubertbilski_at_ofi.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 08:57:02 MET

Witam wszystkich,

padłem ofiarą (ale wtopa) oszusta z TARNOWA (wszystko na to wskazuje) -
szpula.fm_at_interia.pl, który na aukcji allegro sprzedawał PIII800 po 550PLN.
Wczoraj odebrałem paczkę z... gazetami. Poszukuję osób oszukanych w ten sam
sposób ("miał" gość tych procesorów 20szt.).
Mam ma jego temat juz trochę informacji.
Wiem, że jestem frajer, ale nic to nie zmienia - nie mam 550PLN.
Proszę o pomoc i przestrzegam (zgłosiłem na policję, poczta prowadzi też
swoje dochodzenie - na szczęście otworzyłem paczkę przy pracownikach poczty,
ale niestety nie chcieli jej otworzyć w mojej obecności przed wpłaceniem $).

poważnie przymierzam się do odnalezienia tego człowieka

hubertbilski_at_ofi.pl