Dwa systemu Windows na jednym komputerze

Autor: Tomek Kruk (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 08:37:53 MET

Mam male pytanie, mianowicie istnieje koniecznosc postawienia
komputera z systemem Windows do pracy oraz do gier.
Poniewaz wiem z praktyki ze instalowanie coraz to nowych gier
delikatnie mowiac wplywa niezbyt korzystnie na stabilnosc systemu (a
raczej jest ona pozadana w systemie do pracy) chcialbym zainsttalowac
na osobnych partycjach dwa razy Windows w jednym wypadku do pracy
(obsluga sieci, drukarek, modemu, archiwizacja danych), a w drugim
wypadku do gier (directX itp.)

Jak to zrobic ???
Gdzie jest moze jakis faq na ten temat ???

| Tomek Kruk | gadu-gadu: 119361 | tel. (0603)237728      |
| e-mail: futszaK_at_irc.pl http://www.futszaK.prv.pl        |
|            futszaK_at_soro.pnet.pl for long files          |                  |
Nie klikaj! Możesz dostawać SMS-y! http://rubikon.pl/rubikon/oferta/