Re: Dziwny problem- długie

Autor: Piotr J. (piotr_j_at_interia.pl.no.spam.pls)
Data: Fri 09 Mar 2001 - 08:58:43 MET

Zanim system był reinstalowany miałem ten sam problem. Ale dzisiaj spróbuję
znależć jakis programik do sprawdzenia co lezie na mojego kompa przy
podłączeniu.

> Czy uzywasz jakiegos firewalla? Bo mnie to wyglada na czyjas zabawe.
> Jesli tego typu rzeczy sie dzieja podczas polaczenia z netem, to mozna
> przyjac, ze ktos sie bawi Twoim kosztem.
Nie- przy modemowym łączeniu firewall, kiedy łączę się raz na jakiś czas?
Nigdy o tym nie myślałem. Ale j.w.

> Lub ma na sztywno ustawionego swap faila (i do tego za mało) oraz brak
> programu zarządzającego RAM-em ( np. RAMIDLE).
Nie- zostawiłem default (pozwól systemowi blablabla...)

> (zakladam, ze modem jest PCI i wymaga komputera z architektura mmx)
> Jesli masz mozliwosc, to przetestuj komputer z innym modemem -
najlepiej
> takim w pelni sprzetowym (czy to zewnetrznym czy tez wewnetrznym ISA
Modem jest PCI. Ten, który podłączyłem, a działał w innym kompie, był
zainstalowany w: Celeron 400, 64MB RAM. Działał bez najmniejszego problemu.
I nalezy do modemów sprzętowych. Natomiast to co powiedziałeś o o
architekturze MMX. Mam Durona. Czy to moze byc problem?

Pozdrawiam,

--
Piotr
PS Odpowiadając emailem, usuń 'no.spam.pls' z adresu!