Re: Dwa systemu Windows na jednym komputerze

Autor: AnkaS (stona.invalid_at_fuw.edu.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 00:15:47 MET

Cześć, ja tak mam i sobie chwalę. Jesli chcesz mieć 2xWin98,
 to konieczny jest jakis bootloader i przedtem np. PQmagic, i Bootmagic
bo windziany fdisk nie potrafi stworzyc 2 partycji primary.
Polecam dyskietki bootujace pQmagic i NortonGhosta,
 ze strony Kamela: www.kamelcds.com ,
a obraz bootmagica moge Ci przeslac po niedzieli na priva
 jesli bedziesz chcial.

Ja mam rozwiazanie takie
dysk 30G
i. primary 4G win_work
ii. primary 4G win_play
iii. extended i w niej 2. dyski logiczne D: i E:

kolejnosc dzialania byla taka.
1. podział dysku na partycje j.w. przy pomocy
 dyskietek PQmagica 6.0 i sformatowanie tez z dyskietki,
 ale WIN98SE trzech partycji (bo winda nie widzi drugiej primary),
potem ukrycie pierwszej primary i format ii.
powrot do i. ustawienie jako aktywnej , a ii. hidden
2. instalka windy na i.
3. instalka paru innych rzeczy pozytecznych w obu wersjach wp.
WInzip itd.
4. zrobienie obrazu tej partycji na dysku E: przy pomocy Norton
Ghosta z dyskietki (znowu ukłony dla Kamela) (bedzie rezerwa
 na wypadek padu, czy pokaszanienia przez kochane dziateczki)
5. wgranie obrazu na drugą partycje primary (kontrola czy obraz
 sie udalo dobrze zrobić -przy okazji)
6. puszczenie Bootmagica z dyskietkii on zalatwia wybor systemu.
cenie sobie taki podział.
namawiam, zycze powodzenia i pozdrawiam
Anka
Z adresu wyrzuć .invalid poprawny <stona_at_fuw.edu.pl>