Re: Hejka!

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 21:18:39 MET

Hi!

vertex <vertex_at_box43.gnet.pl> napisales(as):

>Przy aktualnych cenach pamieci lepiej od razu 256 - 128 to zaczyna byc malo dla
>nowych gier, a wiadomo ze o ile przy zakupie nowego kompa w calosci dolozenie
>drugiej kostki nie jest problemem finansowym, to pozniej upgrade kompa zawsze
>jest nieco problematyczne.

Fakt.

>Jezeli bedzie podlaczony do wiezy to tak. Jezeli beda to typowe glosniki
>"komputerowe" to cos na chipie Yamaha 724 lub 744

Pamietaj ze jst 6k, sam mam Yamahe 724 i sobie chwale ale Live to live
:)

>do kompa giercowo-office'owego ?
>IMO lepiej czytnik DVD

To _tez_ moze byc.. nie zpominaj ze plyty CD Audio tez sie przegrywa
:)

>eee...ostatnio sporo bylo doniesien o bardzo wysokiej awaryjnosci tych dyskow.
>Skoro sa fundusze to lepiej sprawdzonego IBM-a

Sprawdzonego ? IBMa ? Dwa dyski chcesz ? :)

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor