Re: Hejka!

Autor: MGB (mgb_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 21:24:32 MET

Hi!

"Vetch" <no_at_e.mail.available> napisales(as):

>To typowa zabawa dużych chłopców w tuszowanie kompleksów słabego procesora
>;-)

:PPP

>Już mam dośc czytania tych głupich porad.

Heh...

>tak, pewnie, może od razu płytę 440GX + Xeon ;-)

CO tak slabo ? Nie lepiej 760MP i dual Athlon 1300 ? i dwa razy
CryoTech zeby bylo na akzdym 2 GHz :)

>tak, według Ciebie oczywiście Celeron 800 nie nadaje się do gier, ani do
>pracy.
>Z tego wynika że tylko AMD produkuje działające procesory.

Ekhm... spojrz na cene Cel800 i cene Durona 800 i teraz na wydajnosc
:)

>PO CO ?

Tu sie zgodze z przedmowca (wyjatkowo).

>SB 128 PCI do dobra karta i wątpię czy możliwości SB Live będą przez
>zwykłego gracza

Przez gracza na pewno beda.

>stara, grzejąca się karta, na dodatek uszkadzająca niektóre płyty główne...
>typowa karta polecana przez maniaków overclockingu...

Sorry ale jakbym mial etraz wybierac DDR a MX przy nowej plycie
glownej i przy cenach rzedu 375zl za DDRa... :)

>jak szaleć to szaleć - czemu nie 500W ?

2x500W !!! :)

>Nika, idź lepiej do znajomego DOBREGO fachowca i spytaj się go na spokojnie
>co kupić.

Ja moge pomoc osobiscie :) I poskladac :)

>Bo z Twojego postu wynika że komputer ma być typowo domowy, a na tej grupie
>aż roi się od maniaków którzy zachwalają tylko ten sprzęt jakiego sami
>używają, lub chcieli by używać ;-)

Marudzisz :)

--
- mgb_at_priv.onet.pl - |"Wroga najlepiej zabic z duzej odleglosci,
- ICQ #49474044 ---- | bez ostrzezenia, strzalem w plecy. O honor