Re: GeForce 2MX ustawienia

Autor: Cobra (raksen_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 00:07:11 MET

> Z 1400->3600 przez wiatrak ? Bez przesady. Bez wiatraka po prostu ci sie
> moze powiesic albo nie podkrecisz go tak. A moze w tym czasie sie
> przeinstalowalo system albo zainstalowalo nowsze via4in1 ?
 Ta, jasne, zwłaszcza że mój Celeron nie pełźnie na VIA.

Karty nie kręcę a chłodzenie daje to co napisałem.
Bez wiatraka temp. GPU dochodziła do 80 stopni Celsjusza.
Teraz maks. 35.

A jak ktoś nie wierzy ile daje chłodzenie:
koleś wsadził kompa do oleju mineralnego- nie przewodzi prądu, da się
chłodzić.
Cały system uzyskał ok. 60%mocy więcej (o ile dobrze pamiętam).

--
Pozdrawiam
Cobra