Re: GeForce 2MX ustawienia

Autor: Detonus (detonus_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 08 Mar 2001 - 00:55:00 MET

Guru Cobra w poscie <986eri$h0e$1_at_news.tpi.pl>, raksen_at_poczta.onet.pl
naskrobal...
> Ta, jasne, zwłaszcza że mój Celeron nie pełźnie na VIA.

To juz twoje szczescie ;)

> Karty nie kręcę a chłodzenie daje to co napisałem.
> Bez wiatraka temp. GPU dochodziła do 80 stopni Celsjusza.
> Teraz maks. 35.

Sorki, cos ci nie wierze. Nic sie nie wieszalo przy tych 80, nie bylo
zadnych bledow w grafie ? To byl Winfast firmy Leadtek na pewno ?

Creative w swoich GF2mx tez nie dawal wiatraczkow i karta chodzila
podobnie do tych z wiatraczkami. Ludzie dorabiali wiatraczki tylko w celu
podkrecania albo swietego spokoju.

> A jak ktoś nie wierzy ile daje chłodzenie:
> koleś wsadził kompa do oleju mineralnego- nie przewodzi prądu, da się
> chłodzić.
> Cały system uzyskał ok. 60%mocy więcej (o ile dobrze pamiętam).

Bo pewnie go troszke przetaktowal ;) przy tym calym chlodzeniu. Dobra nie
widzialem na oczy wiec nie dyskutuje.

--