Re: solidna plyta

Autor: Jacek Kauch (jacek.kauch_at_element.tpi.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 12:57:46 MET

"Jarek G." <Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl> wrote in message

> Ja tam sie nie znam ;)), ale chyba porzadna przelotka slot1>fcpga by
> sprawe zalatwila? A co, jak intel znow zmieni rozlozenie socket 370,
> tak jak bylo z ppga>fcpga? Chyba juz lepiej miec slot1...

I problemy z szukaniem odpowiedniej przelotki bo zasilanie itp. a poza tym
Marphy mówił, że prawdopodobieństwo przekłamania rosnie logarytmicznie z
ilością łącz po drodze.
Dlaczego np. nie abit BE6-II na BX RAID? Asus mnie srodze zwiódł po
oczywistym błędzie konstrukcyjnym w modelach p2b (s, ls, ds) i p3b-f w
wersjch poniżej 1.04.

> Jesli natomiast MUSI to byc socket, to plyta na i815 bez grafiki
> powinna byc i najlepiej jakas firmowa
poszukam

dzięki
Jacek