Re: solidna plyta

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 14:59:50 MET

Dnia Wed, 7 Mar 2001 12:57:46 +0100, "Jacek Kauch"
<jacek.kauch_at_element.tpi.pl> napisal:

>I problemy z szukaniem odpowiedniej przelotki bo zasilanie itp. a poza tym
>Marphy mówił, że prawdopodobieństwo przekłamania rosnie logarytmicznie z
>ilością łącz po drodze.
Zgadzam sie z mozliwoscia przeklaman, natomiast co do szukania, to
chyba nie jest to jakis wielki problem - robi takie Abit, MSI, Asus...

>Dlaczego np. nie abit BE6-II na BX RAID? Asus mnie srodze zwiódł po
>oczywistym błędzie konstrukcyjnym w modelach p2b (s, ls, ds) i p3b-f w
>wersjch poniżej 1.04.
Alez ja sie nie upieram przy Asusie - sam mam 2 Abity, uzywam jeszcze
trzeciego i jestem z tej firmy bardzo zadowolony :))) (a teraz tanieje
- super!) Mozesz sobie zapodac Abita BX133-RAID i to bedzie chyba
dobry wybor (w BXach).

>poszukam
Np. Abit SA6-RAID, albo Abit SE6 - jesli juz mowa o Abitach.. albo
Asus CULS2-C - tyz dobra plyta podobniez

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyżej)