Re: solidna plyta

Autor: Jarek G. (Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl)
Data: Wed 07 Mar 2001 - 12:22:38 MET

Dnia Wed, 7 Mar 2001 12:05:41 +0100, "Jacek Kauch"
<jacek.kauch_at_element.tpi.pl> napisal:

>Zapomniałem dodać o procku. Rzecz jasna slot 1 już odpada a to z przyczyn
>malejącej a wręcz zanikającej dostępności. Interesi mnie procek na fcpga
Ja tam sie nie znam ;)), ale chyba porzadna przelotka slot1>fcpga by
sprawe zalatwila? A co, jak intel znow zmieni rozlozenie socket 370,
tak jak bylo z ppga>fcpga? Chyba juz lepiej miec slot1...
Jesli natomiast MUSI to byc socket, to plyta na i815 bez grafiki
powinna byc i najlepiej jakas firmowa..typu nie podam, bo teraz jade
na duronach, a z inteli to mam tylko bp6 i raczej nie zmienie, bo
celki2 w dualu nie chodza..

Pozdrawiam
Jarek

email: Jaroslaw.Goralski_at_geo.uni.torun.pl
ICQ: 97111730 (jak jestem, to jestem..)
GG: 425767 (jak wyżej)