Re: |cos dla hachmenow|MDZR|

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 09:24:40 MET

Mój domowy zestaw:

1. Systemowa Dos 6.22
2. Systemowa Win95
3. Systemowa Win95 OSR2
4. Systemowa Win98
5. Systemowa Win98 SE
6. Tiramisu 1/2
7. Tiramisu 2/2
8. PQ Magic 1/2
9. PQ Magic 2/2
10. Instalator Win NT 1/3
11. Instalator Win NT 2/3
12. Instalator Win NT 3/3
13. Dysk naprawczy Win NT (rdisk)
14. Norton Disk Doctor i coś tam jeszcze z Nortona, nie pamiętam
15. Pocket Linux

Na każdej dyskietce systemowej jest boot-menu, z którego można
wybierać, czy z CD, czy z bez, czy z RamDisk'iem, czy bez. Na każdej
też jest Volkov Commander. Pozwala na wszystkie podstawowe operacje
dyskowe, 64 kilo.
Oprócz tego mam jeszcze podręczny, bootowalny CD, na którym mam
instalki Win95 OSR2 oraz Win98. Mam też kopie katalogów Windows zgrane
na ten CD. Czyli jak wirus, albo co rozwali mi jakieś pliki, to mogę
je od razu podmienić. Są tam jeszcze wszystkie moje programy
narzędziowe do grzebania po dysku, do ratowania, obrazy dystkietek
systemowych oraz, oczywiście, DOOM 2 :))
No i teraz gdziekolwiek nie pójdę, cokolwiek się nie stanie, zawsze
jestem w stanie od ręki zrobić z padniętym kompem wszystko.
Tyle, że będę musiał uaktualnić mój zestaw o dystkietki systemowe od
WinME oraz Win2K. Chociaż nikomu tego nie istaluję, tak więc na razie
i tak nie potrzebuję.

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków