|cos dla hachmenow|MDZR|

Autor: mcaron_at_poczta.onet.pl
Data: Sun 04 Mar 2001 - 19:48:56 MET

Witam

Postanowilem sobie spreparowac: MDZR czyli Maly Dyskietkowy Zestaw Ratunkowy.
(sam to wymyslilem :)))))). Chodzi o to, ze chce na 10 dyskietkach 3,5 zmiescic
oprogramowanie, ktore bedzie potrzebne w sytuacjach krytycznych - poczowszy od
zwyklego padu windows-a, kiedy to pozwoli mi uruchomic komputer i zainstalowac
nowy system, poprzez odyzkiwanie danych po formacie lub "zwyklym" usunieciu, az
po powazniejsze pady dysku, kiedy to bedzie mozna odzyskac dane.

Na razie znalazlem zawartosc dla 4 dyskietek:

1) po prostu DYSKIETKA STAROWA WINDWS'a 98
2) DYSKIETKA STAROWA WINDWS'a ME
3) DOS NAVIGAOTR (zeby sie nie bawic w polecenia dosowe)
4) Mks_vir po dos (w przypadku viruska).

nie mam jednak pomyslow na program, ktore beda obslugiwac dlugie nazwy plikow,
ktore odyzskaja dane po formacie itd. Porpozycja i prosba zarazem dla Was,
fachowcy, prosta. Podajcie swoje typy dla calego zestawyu 10 dysk., ew. dla
kilku z nich. Calosc postaram sie stestowac a pozniej mysle powaznie z
zalozeniem stronki WWW, gdzie bedzie mozna znalesc to wszytsko opisane i do
sciagniecia.

pozdrawiam

Przemek
www.sokoly.prv.pl