Re: zamienic cela na athlona?

Autor: Aldi (konto111_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 09:18:51 MET

ja mniej wiecej tydzien temu zamienilem cel 533A_at_800
na Athlona TB 1000 MHz ...

przyrost mocy jest widoczny, ale bez przesady ...
gdyby nie korzystna cena (kumpel chcial sie na sile pozbyc)
to chyba bym sie nie zdecydowal na nic ponizej 1,2 GHz
i pamieci DDR ....

sadze, ze w obecnej chwili nie warto ...
celeron 800 powinien byc wystarczajacy na obecne potrzeby
aplikacji i gier ... a procek o tak ci sie szybko zestarzeje

a nawiasem mowiac - skoro ja walnalem mojego celka
na 100 MHz, to czemu tobie nie pojdzie? moze sie uda
bedziesz wtedy mial 900 ...

pozdrowienia

Aldi