Re: Nicam do AverMedia.

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 09:24:40 MET

On 5 Mar 2001 06:26:08 -0000, "Przemek" <sq9cyg_at_news.ampr.pl.invalid>
wrote:

>Hey.
>Czy mozna dokupic do tunera Aver Media TVPHONE 98 z radiem NICAM?
>Mam A2 ale przydalo by sie cos odbierac w stereo.

Słyszałem o czymś takim. Jest to osobny dekoder, na szynie ISA.
Kosztuje koło 100 zeta. Z tego co mi wiadomo, to z szyny ISA pobiera
tylko zasilanie, czyli jest możliwość przerobienia tego na zewnętrzną
przystawkę. Zastanawiałem się nad tym, ale na razie nie mam 100 zeta
na zbyciu, chociaż pewnie kiedyś się skuszę. Można to to kupić chyba
nawet wysyłkowo. Jak ci zależy, to poszukam w archiwum linka do
producenta.

>A no i nadala poszukuje opisu wyprowadzen do kamery od PixelView aby
>ja podlaczyc do mojego avera.

Bardzo wątpię, czy uda Ci się podłączyć tę kamerkę. Obawiam się, że
jest ona przystosowana do działania tylko z Pixelem. Myślisz, że czemu
ją tam dorzucają friko?

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków