Problem z Voodoo2 i grami

Autor: Nutshell (nutshell_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 09:05:53 MET

Hej

Kupilem uzywana karte Voodoo 2 12MB. normalna grafike mam na S3 trio 3d 2mb
pci

Są dwa "rodzaje" problemow " Przy uruchamianiu gier pojawiaja sie
komunikaty:
-Program wykonał niedozwoloną operacje i nastapi jego zamkniecie... (Zdarza
sie tylko w przypadku gier na enginie Quake 3, inne chodzą normalnie)

-"Niebieski ekran" - wystapil krytyczny wyjatek (...) nacisnij klawisze
Ctr-Alt-Del ponownie (?!) aby... - gry od Electronic Arts - Wszystkie Fify
(oprocz `98 i World Cup `98) oraz Need for Speed (wszystkie, oprocz
"dwojki).

Swoja droga, gry te chodzą pod akceleracją Direct3d (tylko na Trio), na 3dfx
nie chcą. Jak mialem Virga, to pluł się, ze nie ma wystarczajacej ilosci
pamieci do Direct 3d. (przedtem mialem 2Mb na Virgu i teraz mam tyle samo,
znowu dziwna sprawa...)

Jak ostatnio ogladalem Voodoo, zaciekawilo mnie to, ze na karcie jest 12
kosci RAM, a DirectX, albo inne programy testujące wykrywają tylko 8. Na to
wyglada, ze cztery sa walniete... Ale czy to ma byc powod do powyzszych
objawow?

Dzieki za wszelkie sugestie