Re: Nicam do AverMedia.

Autor: Adam Stawiszyński (Adam_Stawiszynski_at_poczta.fm)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 16:00:31 MET

Użytkownik "zuko / Shark von Cygnus" <shark_at_post.pl> napisał w
wiadomości news:v928atsuk80d88pk2geigms3oi37j210i3_at_4ax.com...
> Słyszałem o czymś takim. Jest to osobny dekoder, na szynie ISA.
> Kosztuje koło 100 zeta. Z tego co mi wiadomo, to z szyny ISA pobiera
> tylko zasilanie, czyli jest możliwość przerobienia tego na zewnętrzną
> przystawkę. Zastanawiałem się nad tym, ale na razie nie mam 100 zeta
> na zbyciu, chociaż pewnie kiedyś się skuszę. Można to to kupić chyba
> nawet wysyłkowo. Jak ci zależy, to poszukam w archiwum linka do
> producenta.

Wszystko się zgadza. Mam i polecam. Ostatnio zmieniłem płytę główną na
taką bez złącza ISA i przeróbka na zasilanie z gniazda jak w twardzielu
zajęła mi około 30 minut (łącznie z czekaniem na wyschnięcie kleju,
którym przykleiłem gniazdo do płytki).

www.agas.alpha.pl

Pozdrawiam

Adam.