Re: pytanie o zestaw komputerowy

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 03:53:52 MET

On 5 Mar 2001 02:11:29 GMT, rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON (RusH)
wrote:

>jest najtanszy ze wszystkich hdd - to duza zaleta przy
>ograniczonym budrzecie :)
Nic tylko kupowac ;-) ... a potem plakac.

>dlatego ja wspomnialem o samsungach :) dodatkowa ich zaeta (nie
>dotyczaca durona) to wytrzymywanie magistrali pci ponad 37MHz :)
Ale przeciez Durona mozna skutecznie podkrecac bez podbijania
magistrali :-P

>mnoznik i magistrala DIPy na plycie , napiecie olowek na procku
>L7
Buuuuu.... Soft menu Abita troche mnie przyzwyczailo do troche
latwiejszych metod. ;-P

>na ich stronie mozna sie dowiedziec ze takie cos robia i koniec
>:(
Mialem 2 plytki LSa i ze sciagnieciem nowego bioso itp. zawsze byla
kaszana.
Obie przynajmniej byly bezawaryjne i poza tym przecietne. Ta Twoja to
spory krok na przod. Moze nastepne modele dorobia sie ustawiania
napiecia (na DIPach :-).

Reasumujac. W sumie ten LS biorac pod uwage cene to chyba rozsadna
propozycja.

Pozdro
GLide