Re: pytanie o zestaw komputerowy

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 05:14:50 MET

The GLide wrote:

>Nic tylko kupowac ;-) ... a potem plakac.

eetam ,potem = za rok dopiero :)

>Ale przeciez Durona mozna skutecznie podkrecac bez podbijania
>magistrali :-P

dlategosz jest nawias a w nim ze durnia nie tyka sie co dalej
nastepuje :)

>Buuuuu.... Soft menu Abita troche mnie przyzwyczailo do
>troche latwiejszych metod. ;-P

ja lubie HardCore :)

>Mialem 2 plytki LSa i ze sciagnieciem nowego bioso itp.
>zawsze byla kaszana.

to prawda 100% , najlatwiej biosy do LSuf znalezc na stronach
...rosyjskich :)))) rosyjski sajt LSa ma najlepszy support :)
asus = niemiecki, LS = rosyjski , calkiem fajnie hehe

>Ta
>Twoja to spory krok na przod. Moze nastepne modele dorobia
>sie ustawiania napiecia (na DIPach :-).
>Reasumujac. W sumie ten LS biorac pod uwage cene to chyba
>rozsadna propozycja.

Pod durona nic innego nie poakuje od pierwszeko brazowego procka
jakiego mialem :)

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered