Re: Komp do obrobki wideo

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 06 Mar 2001 - 03:54:15 MET

On Mon, 05 Mar 2001 23:50:09 +0100, GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
wrote:

Przepraszam za poprzedni post, kliknelo mie sie niefartownie...

> [...]
Bez raida?

Dysko moglby byc wiekszy :-) Do takich zadan kazdy jest za maly nawet
jak na poczatku myslisz, ze jest ok to po jakims czasie nie masz
miejsca na nic.

Na nowych plytach pod Duronia (KT133) tego nie zauwazylem. Zawsze
mozesz kupic taka z kontrolerem raidowym i dokupujac blizniaczy dysk
zwiekszasz wydajnosc przwie 2x.
Oczywiscie nie jest to ro samo co profesjonalna maciez na SCSI, ale
tez koszta znacznie nizsze. Mniejsza o to.

Postawa. Zrzucanie chodzi dobrze przy 128. Ale edycja kilku strumieni
video wymaga troche wiecej.

Nie zaszkodzi (co ja pisze - to tez podstawa ;-). Przy dodawaniu
efektow, (podgladzie ich) i kodowaniu materialu procek ma b. duze
znaczenie.

Roznica miedzy ata66 a ata100 jest symboliczan. Kontroler moze wiecej
a dysk juz nie. Zatem patrz wyzej.

Ale istotna.

A jaka karte chcesz kupic?

W sumie edycja video to ten obszar wykorzystania kompa, gdzie wszystko
musi byc szybkie, duze itd.

Pozdrawiam
GLide