Re: pytanie o zestaw komputerowy

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 03:11:29 MET

The GLide wrote:

>I na tym sie jego zalety koncza.

jest najtanszy ze wszystkich hdd - to duza zaleta przy
ograniczonym budrzecie :)

>A o Seagate wspomnialem bo chyba mialo byc
>tanio.

dlatego ja wspomnialem o samsungach :) dodatkowa ich zaeta (nie
dotyczaca durona) to wytrzymywanie magistrali pci ponad 37MHz :)

>:-) A jak wyglada na niej problem mnoznika,magistrali i
>:napiecia zasilania procka?

mnoznik i magistrala DIPy na plycie , napiecie olowek na procku
L7

>Serio pytam, bo w lapkach tego LSa nie mialem a ich strona
>nie zasze sie chce w sesnownym czasie wyswietlic.

na ich stronie mozna sie dowiedziec ze takie cos robia i koniec
:(

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered