Re: Mam sieciowa lodowke...

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 05:30:29 MET

Osoba podpisana jako "Michal Szulc" <miszulc_at_poczta.onet.pl> w art.
news:97ja4j$241$1_at_news.tpi.pl pisze:
> Witam,
>
> Cosik dziwnego dzieje sie z komputerem, gdy tylko lodowka sie wlancza albo
> wylancza, a robi to co chwile. Otwieraja sie rozne okna, uruchamiaja
> programy wpisuje mi sie jakis tekst w edytorach...
> Czy mozna cos z tym zrobic, troche mnie to denerwuje bo ni stad ni zowad
> pojawiaja sie
> dziwne "]k,=8", hm, wlasnie sie wlaczyla i tak co chwile, 3rtfgvb54q
> o, znowu....

1. Nie masz uziemienia/zerowania komputera i/lub lodówki, a lodówka jest
uszkodzona.
2. To wcale nie lodówka, tylko ktoś w sąsiedztwie używa CB-radia
(nieuziemionego, z nielegalną dopałką itp).

I nie wątpię, że lodówka jest sieciowa, bo kto w domu używałby turystycznej
 :-)

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
Harbour - 32-bitowy kompilator Clippera za free