Re: czy ktos ma subiekta?

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 05:29:13 MET

Osoba podpisana jako "Jan Jakub" <jjakub_at_kki.net.pl> w art.
news:6bet9tk8lsu7kk0pds5g0guq48ctts094v_at_4ax.com pisze:
> czesc... potrzebuje taki program do obslugi firmy, co sie nazywa
> Subiekt... moze mi ktos powiedziec ile on zajmuje, czy mozna go
> sciagnac z sieci i ewentualnie, czy sa jakies skrakowane wersje?

Jeśli naprawdę potrzebujesz Subiekta:
1. Jak Ci kazali, to powinni Ci dać program albo pieniądze na zakup.
2. Na www.insert.com.pl - znajdziesz wersje demo.
3. Na płycie z wersją pełną dowolnego programu firmy InsERT są wersje demo
wszystkich pozostałych programów.
4. Co jakiś czas InsERT wydaje płytę "Spróbuj" z najnowszymi wersjami demo
wszystkich programów. Idż do sklepu i spytaj.
5. Poszukaj na płytach dodawanych do czasopism.

Jeśli potrzebujesz programu do fakturowania, niekoniecznie Subiekta:
1. Na płytach do czasopism znajdziesz przynajmniej kilka programów za darmo
lub z rabatem na zakup pełnej wersji.
2. Chcesz zarabiać - daj zarobić innym. Idź do sklepu i wybierz sobie coś z
półki. Subiekt 600 zł + VAT, są programy tańsze, ale też znacznie droższe.

PS. Czy za żebractwo już trzeba wystawiać faktury?

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
Harbour - 32-bitowy kompilator Clippera za free