Re: zasilanie

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 05:31:14 MET

Osoba podpisana jako "Marcin Wocior" <maly_at_Jan.mat.uni.torun.pl> w art.
news:97lec4$qrk$1_at_ultra60.mat.uni.torun.pl pisze:
> Sytuacja nastepujaca:
> gniazdo zasilania, w nim trojnik, i podloczone do tego trojnika lodowka
> oraz listwa zasilajaca. Do listwy podlaczony komp i glosniki. Gdy lodowka
> sie wlacza, slychac to w glosnikach ( o ile sa wlaczane).
> Zatem lodowka troche 'paskudzi' prawda ?
> Komp dziala bez problemu.
> Ale czy to jest zdrowe dla niego ? Czy ktoregos dnia nie padnie mi cos w
> kompie od tego? Moze ma ktos doswiadczenia z takim duetem (lodowka i komp
> na jednej lini) ?

A uziemienie/zerowanie jest???

Spróbuj obrócić wtyczkę głośników o 180 stopni - albo trochę pomoże, albo
będzie jescze gorzej.

--
Andrzej P. Woźniak  usher_at_poczta.onet.pl (z->h w adresie z nagłówka)
Harbour - 32-bitowy kompilator Clippera za free