Re: Abit SL-6

Autor: Kris (kris_at_pc.com.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 00:50:15 MET

Cześć,

> Tzn?

400-450 zł max.

> Płyta ma być po prostu bezproblemowa. Jest dla nowicjusza. Podkręcanie
> odpada. O tyle mi się podoba, że ma tą grafikę i dźwięk, czyli mogę
> zrezygnować z osobnych kart. Ważna też jest cena. No i użytkownik
> niewymagający. Gier pewnie w ogóle nie będzie odpalał.
> A jaką inną płytę byś polecił? Z wbudowaną grafiką i dźwiękiem?

Oczywiście granie na wbudowanej grafice jest pomysłem średnim ... IMHO na V2
byłoby szybciej ...
Jest kilka na rynku płytek i815(e) z dźwiękiem oprócz Abitów ... Aopen AX3S,
Gigabyte GA-6OXM7E, MSI MS-6337, Intel D815DEEA ... Wszystkie kosztują ok.
550 zł oprócz Intela (ok. 750 zł) ...

Osobiście chyba bym się zdecydował na MSI ...

> zuko / Shark von Cygnus

Pozdrawiam.
Kris.

--
"A benchmark is like sex. Everybody wants it, everybody is sure of how to do
it, but nobody can agree on how to compare performance."