Re: Abit SL-6

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 15:39:14 MET

On Fri, 2 Mar 2001 23:57:25 +0100, "Kris" <kris_at_pc.com.pl> wrote:

>To i815 (bez "e"). IMHO to jedna z mniej ciekawych płytek na rynku.
>Musiałbyś mieć bardzo korzystną cenę ...

Tzn?

>Osobiście nie brałbym również SE6. Abit bez SoftMenu3? Eeee .... to po licho
>Abit? :-)))

Płyta ma być po prostu bezproblemowa. Jest dla nowicjusza. Podkręcanie
odpada. O tyle mi się podoba, że ma tą grafikę i dźwięk, czyli mogę
zrezygnować z osobnych kart. Ważna też jest cena. No i użytkownik
niewymagający. Gier pewnie w ogóle nie będzie odpalał.

A jaką inną płytę byś polecił? Z wbudowaną grafiką i dźwiękiem?

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków