Re: Abit SL-6

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 05 Mar 2001 - 14:15:52 MET

On Sun, 4 Mar 2001 00:50:15 +0100, "Kris" <kris_at_pc.com.pl> wrote:

>400-450 zł max.

Ja kupuję za 500 zł. Poza tym widzisz, wszystkie te płyty, które niżej
wymieniłeś tez w okolicy tej cany oscylują.

>Oczywiście granie na wbudowanej grafice jest pomysłem średnim ... IMHO na V2
>byłoby szybciej ...

Jak już mówiłem, nie do gier jest ten komputer. Mogłem co prawda
wsadzić tam Creativa G-Force'a 256 za 400 zeta, ale klient zrezygnował
i zamiast tego wziął tuner. I moim zdaniem słusznie.

>Jest kilka na rynku płytek i815(e) z dźwiękiem oprócz Abitów ... Aopen AX3S,
>Gigabyte GA-6OXM7E, MSI MS-6337, Intel D815DEEA ... Wszystkie kosztują ok.
>550 zł oprócz Intela (ok. 750 zł) ...

Tylko że te na i815e nie mają grafiki (o ile się nie mylę, chociaż
pewien nie jestem na 100%).

>Osobiście chyba bym się zdecydował na MSI ...

Cóż, ja już zamówiłem tego Abita.

Aha, jedno pytanie jeszcze. Skoro i815EP nie ma grafiki, to dlaczego
na cenniku pisze, że płyta na tym chipsecie ma dźwięk i grafikę?
Dlatego, że to cennika badziewnej firmy, czy ja czegoś nie wiem?

--
zuko / Shark von Cygnus
e-mail: shark_at_post.pl; http://www.zuko.prv.pl - wyciszanie wiatraków