LAN - co jakis czas zanika

Autor: Jack (jackjn_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 00:53:09 MET

Witam

Mam nastepujacy problem z LANem, otoz co jakis czas zanika, w sensie nie sa
dostepni inni uzytkownicy.
Na Switchy diody pokazuja kolizje, raz u mnie, raz u kogos innego.
Przykladowo godzine, dwie jest dobrze a pozniej cos siada, pomaga jedynie
restart kompa.
Wiecie co sie dzieje? Bardzo prosze was o pomoc.

Lan dziala na 3 kompach - oto konfiguracje:

1 AMD 333 2. AMD 166
3 AMD D700
       64MB 64MB
64MB
        8Gb HDD HDD 11GB
HDD 20GB
        Riva 2 M64 S3 Trio 4MB
Riva TNT 2
IP 192.168.0.2 192.168.0.3
192.168.0.4

W kazdym zestawie ta sama karta sieciowa: SURECOM EP-320X-R 100/10 PCI
ADAPTER
Do tego SWITCH tej samej firmy SURECOM 5- Port 100/10 Mini SWITCH.

PLIZ POMOCYYY!!!!!!!

Z gory dzieki

--
Jack