Re: GForce DDR Creative

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 00:32:25 MET DST

On Thu, 29 Mar 2001 20:30:57 +0200, "Mirosław Sabat"
<m_sabat_at_friko3.onet.pl> wrote:

>Mistrzu! Jak kupuje sie PeCeta patrzac jedynie na predkosc zegara procesora
>pomijajac chip plyty glownej i producenta to zawsze Ci bedzie skakac!
Mysle, ze satli bywalcy tej listy doskonale o tym wiedza :-)))))), ale
wielu z nich wie tez jak wiele zalezy od tego jak zostal omp zlozony
jak posutawiano rozne pierdulki.

>Cala zabawa polega na zlozeniu kompa za pieniazki z pogranicza rozsadku /np
>ok 3500zl/ To nie sztuka wsadzic plyte za 8 baniek i procesor za drugie tyle
>lub wiecej. Za 1,5 roku plyta bedzie warta tyle co moja za 450 zl, a Ty masz
>wiekszy dren w kieszeni.
Strasznie nas oswieciles :-)))))

>U mnie z C366, plyta ATREND 6310, chip ZX, 96 MB RAM film chodzil super.
>Program odtwarzający pochodzil z plytki dodstarczonej przez wydawce filmu.
>Za to z powodzeniem skakal na nowiutkiej plycie cienkiego ProCompa z
>celeronem 733 i RIVA TNT2.
TNT nieposiada zadnej akceleracji DVD.

>Nie wyjasnie Ci problemu poniewaz nie pamietam jego wytlumaczenia. Problem
>nie dotyczyl bynjamniej szerokosci szyny danych
A czego????? DDR jest wydajniejszy niz SDR - jakby nie byl to te
wszystkie MXy nie zwalnialyby tak ww ysokich rozdzialkach i 32bitach.

>Wiem, ale z tego co pamietam to z tej szybkosci wynikaly problemy.
Napisz cos o tym wiecej...

>Chip ma magistrale 64bity /dlatego jest tanszy/ wiec jaki sens stosowac
>szersze pamieci? Chyba tylko po to abu sztucznie zwiekszyc pojemnosc RAMu. W
Chip ma magistrale 128bit.

>AMIDZE 600 tak sie dokonywalo tej operacji. Oba slowa /starsze i mlodsze/
>byly multipleksowane zwiekszajac w ten sposob 2-krotnie dostepna pamiec z
>teoretycznie 2-krotnie mniejszej.
ROTFL^2 to znaczy, ze w mojej Ami moge miec 2xwiecej pamieci?????
Czemu programisci tego nie uzywaja?????????

Teraz wszyscy wyprzedaja GF1 DDR po bardzo korzystnych cenach. Slabo
szukales.

>GF1DDR? takiego tez mialem w trakcie oczekiwania na wlasciwa karte. I co?
>Kupa! Karta chodzila kiepsko i widac bylo roznice w efektach graficznych
Ty to magik jestes :0)

>Zapewne wyssales sobie z palca ta teorie.Z daleka omijalbym takiego
Wszyscy je wysysamy (pewnie z mlekiem matki) :-)

>specjaliste od PeCetow. Poza tym ladowac kase w sprzet przestarzaly za cene
>o klase lepszego? Paranoja! Chwialami tarzalem sie sluchajac co goscie w
MX o klase lepszy???????? Paranoja.

>sklepie chcieli mi wcisnac -pasowali po kazdym moim uzasadnieniu dlaczego
>nie przyznajac racje.
Moze sjkonkretyzuj i wypisz w punktach dlaczego GF1 DDR jest gorszy od
MX (DDR na 64bitach lub SDR na 128bitach)

Pozdrawiam
GLide