Re: Samsung czy LG

Autor: Marcin Mirkowski (miron_at_idea.net.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 14:31:14 MET DST

V-tam!

Dzieki za pomoc, szczegolnie dwa pierwsze posty :))))))
Co do roznicy w cenie, to dzis bylem na gieldzie i sprawdzalem:

Samsung - 1560 zl
LG - 1450 zl

czyli okolo 100zl, a to juz mozna rozwazac, czy jest sens dokladac. Bo jesli
bylaby wieksza, to zgadzam sie, ze przy takich samych prawie parametrach LG
wypada lepiej - szczegolnie, ze ma USB (moze kiedys sie przyda)....

Marcin

Użytkownik "Dawid Grzywa" <dyvid_at_zbymar.tarnow.pl> napisał w wiadomości
> Witaj.
> Mam ten sam problem, też chcę kupić monitor i się zastanawiam nad 17"
LG795FT+ i