Re: Samsung czy LG

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 14:32:30 MET DST

Marcin Mirkowski napisał(a):

> Witam Wszystkich!
>
> Po analizie wszystkich parametrow itd. zdecydowalem sie juz na monitor 17"
> Samsunga 700IFT lub LG 795 Plus.
> I tu zaczyna sie problem, bo sa prawie w takiej samej cenie, a ja nie wiem,
> co wybrac.
> Czy ktos z grupowiczow ma jakies doswiadczenia z tymi monitorkami i moze cos
> o nich napisac?
> Bede wdzieczny za kazde slowko pomocy w wyborze...
>
> pozdrawiam,
> Marcin

"Parametry" monitora to nie wszystko - 1600x1200 75Hz maja i te po 1000zl

Liczy sie jakosc poszczegolnego egzemplaza.
Wiec raczej zostaw te dywagacje na boku, idzi do sklepu gdzie mozna
wymienic/oddac do ilus dni monitor i tam sobie podzialaj.
Pisalem juz conieco o Samsungu IFT kiedys na grupie.

O LG dodam ze tez w 100% nie masz pewnosci ze trafisz na dobry egzemplaz.
I tak powoli dochodze do wniosku ze im plastszy ekran tym prawdopodobienstwo
trafienia na dobry egzemplaz mniejsze (o ile w ogole ostatnio dobre wystepuja)

Dodam cos co cie zdziwi - przesiadlem sie ostatnio z 700IFT na OptiView ls99
(Hyundai) i powiem ze roznica w jakosci obrazu szokujaca na rzecz tego drugiego
pomimo ze 700 IFT jest o polowe drozszy)