Re: Samsung czy LG

Autor: Dawid Grzywa (dyvid_at_zbymar.tarnow.pl)
Data: Sat 31 Mar 2001 - 14:16:03 MET DST

Witaj.
Mam ten sam problem, też chcę kupić monitor i się zastanawiam nad 17" LG795FT+ i
też brałem pod uwagę Samsunga. Ale różnica w cenie jest widoczna ok. 200zł
droższy Samsung.
A różnica w parametrach żadna.
Czytałem opinie na tej grupie troche wcześniej i za jednym i drugim jest tyle
samo za i przeciw.
Pozdrawiam
Dawid