Re: jak ochlodzic dysk ??

Autor: Galczych (mgalek_at_ggg.com.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 17:37:10 MET DST

Ja mam baracude II 30GB i nie jest w kieszeni, ale tak się grzeje że jak bym
ją włożył do kieszeni to by się chyba stopiła. Niewiem czy czasem do tego
dysku nie potrzeba wiatraczka.A tak w ogóle to jak jest bałagan na
dysku(pożądana defragmętacja) to chodzi tak głośno że aż mi się "biurko
trzęsie"
Jedyne do czego nie mam zastrzeżeń to wydahność.
Ale powiem szczeże że wolałbym Samsunga.
Pozdrowienia Galczych.

<3AC3157E.3EEBCD03_at_1234poczta.onet.pl>...