Re: Badziewiaste sklepy (bylo: AMD nie daje gwaracji)

Autor: HorNet (piuser_at_kki.net.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 14:48:21 MET DST

Użytkownik "Circulus Vitiosus " <circulus_at_spamhater.polbox.com> napisał w
wiadomości news:3ac463c0.5296880_at_news.tpi.pl...
> On Thu, 29 Mar 2001 09:32:26 +0200, "Janusz B." <jb23_SKASUJTO_at_go2.pl>
> wrote:
> Absolutnie normalne. Tak jest wszedzie.
> Dobry sprzet moga kupic tylko nieliczni szczesliwcy majacy dostep do
> hurtowni albo znajomosci. I potem wymadrzaja sie na grupie: "obejrzyj
> kilka egzemplarzy monitora przed zakupem" - dla 90% osob to
> niewykonalne. "Jesli obraz bedzie nieostry to wymien karte graficzna,
> bo poszczegolne egzemplarze roznia sie" - wiekszosc nie moze tego
> zrobic, lub musi czekac miesiac na wymiane, nie liczac udreki
> [...]

Otwórz własny sklep to będziesz miał dostęp do wszystkiego i przy okazji
spróbujesz tego lekkiego chleba sprzedawcy komputerów do którego przychodzą
kilkidziesięciu różnych "specjalistów" ze swoimi mądrościami. I jeśli
wytrzymasz i będziesz miły przez cały dzięń to moje najserdeczniejsze
gratulacje.

Narazie