Re: Badziewiaste sklepy (bylo: AMD nie daje gwaracji)

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl)
Data: Fri 30 Mar 2001 - 14:47:06 MET DST


Circulus Vitiosus wrote:
> Dobry sprzet moga kupic tylko nieliczni szczesliwcy majacy dostep do
> hurtowni albo znajomosci. I potem wymadrzaja sie na grupie: "obejrzyj
> kilka egzemplarzy monitora przed zakupem" - dla 90% osob to
> niewykonalne. "Jesli obraz bedzie nieostry to wymien karte graficzna,
> bo poszczegolne egzemplarze roznia sie" - wiekszosc nie moze tego
> zrobic, lub musi czekac miesiac na wymiane, nie liczac udreki
> zwiazanej z dojazdami, telefonami itd. "kup markowe pamieci u
> dystrybutora X (w hurtowni Y)" - w jaki sposob zwykly zjadacz
> komputerowego chleba ma tam kupic?

Oj, zeby tak bylo. W hurtowni kupujesz, a nie ogladasz. Do tego teraz w
przypadku wielu rzeczy serwis jest u producenta, wiec jak kupisz zwalona
nagrywarke to i tak sie musisz z nie wozic, a klientowi musisz kupic
nowa. A potem po jakim czasie dostajesz z serwisu naprawiony sprzet ,
ktory juz nie jest na topie i stanial 30% - kasa w plecy.

-- 
Pozdrowionka
______________________________________________________
Pawel Boguszewski
mailto:pmbogusz_at_1234poczta.onet.pl
Just remove 1234 from my email (spam protector)


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 21:44:41 MET DST