Re: Plynnosc odtwarzania divx'ow

Autor: zibijas_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 30 Mar 2001 - 14:43:14 MET DST

> Mam AMD K6-2 333, 64 MB, dysk ATA 100 + kontroler, karte Matrox G200, Win
> 98SE i filmy divx odtwarzaja sie niezbyt plynnie. Czy jest na to jakies
> lekarstwo oprocz upgrade'u sprzetu ? U mojej dziewczyny na PII 266  sprawa
> wyglada o wiele lepiej. Gdyby nie to, pomyslalbym, ze trzeba zmienic
> procesor ale jesli u niej na teoretycznie wolniejszym PII 266 filmy chodza
> plynnie to moze mam cos nie tak w ustwieniach systemu. Macie moze jakies
> pomysly ?
> ABS

Witaj !!
Testowałem 6 komputerów z bardzo różnymi ustawieniami i bardzo różnym
oprogramowaniem. Wniosek jest jeden : prawie wszystko zależy od jakości filmu.
filmy dobrze zrobione(prawigłowy mpg,rozmiar klatek ipt)idzie na byle sprzęcie.

Na koniec drobne uwagi : windows media player co najmniej w wersji 6.4
odtwarzaj z dysku a nie z płyty.