Teac x 40 nie taki znow cudowny

Autor: Muzzy (muzzy4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 22:53:48 MET

Na poczatku przyznam ze szczerze polecam ten naped bo jest..no tak
..myslalem ze doskonaly, ale ostanio teac 4x4x32 nagral plyte ktora teac x40
nie moze przeczytac oraz inny tec 4x4x32 tez nie moze odczytac. Nie wiem czy
ta pierwsza nagrywarka czyta ta plyte ale wkrotce sie dowiem. Nic by mnie
nie zdziwilo bo nie raz mialem plyty przeznaczone na podstawki, ale jak
wlozylem ja do @!#$@! LGx52 to poszla bez zajakniecia. Dodam ze jak
zapuszcze append sesion w winoncd to on plyte odczyta i nawet mozna dopisac
sesje, ale dalej nic na obu teac'ach nie widac nawet tychdogranych rzeczy i
sesji nie da sie zamknac (opcja wylaczona) a LG wszystko czyta
Tak wiec albo teac nie wszystko potrafi albo ja robie cos nie tak
Muzzy