Re: Teac x 40 nie taki znow cudowny

Autor: Leszek Marek (neroniusz_at_poczta.fm)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 11:56:35 MET

Miałem podobnie z moim Plextorem... Kupiłem go sobie, zacząłem kopiować
płyty, sprawdzałem w moim CD czyli LG 32x i wszystko fajnie czytane było do
dnia kiedy nagrałem płytkę dla kumpla - jemu nie czyta (Asus 34x),
przeszedłem po ludziach z akademika i sprawdzałem czytało tylko w LG i w
jednym Teac'u reszta CDromów nie (w tym inne Teaci) nie chciały czytać...
nagrywarka po prostu była walnięta (wymienili mi ją w serwisie)...

Podsumowanie:
LG 32x - to był model...
Teac 32x - to było cudo...
Teac 40x - b. dobry ale 32x to było coś..

Nadmienie, że nowy Plextor nie czyta mi tamtych płytek...