Re: Teac x 40 nie taki znow cudowny

Autor: Wojtek (wojtek_at_wojtek.pl)
Data: Sun 04 Mar 2001 - 12:57:48 MET

"Muzzy" <muzzy4_at_poczta.onet.pl> wrote in message
> Na poczatku przyznam ze szczerze polecam ten naped bo jest..no tak
> ..myslalem ze doskonaly, ale ostanio teac 4x4x32 nagral plyte ktora teac
x40
> nie moze przeczytac

???
Moj TEAC 40 x jeszcze nigdy mnie nie zawiodl...
Jaka masz wersje Firmware?

Co do LG 52x to widzialem w dzialaniu nowego, ktory mial klopoty z
odczytaniem porysowanych (lekko - jak przy normalnej eksploatacji)
oryginalow. Naped ryczy niemilosiernie i co chwile przyspiesza i zwalnia.
Potrafil takze odczytywac pliki z bledami bez zadnego komunikatu. Potem po
sprawdzeniu zawartosci Windows Commanderem pliki sie roznily.
To badziew nad badziewie!

Pozdro.